Tuesday, September 28, 2010

sekolah Darwish

Yeay yeay mummy dtg.....dengar jer deruman enjin yang ala turbo tu trus darwish belari ker pintu, cian anak mummy dalam penjara....smpi2 jer trus darwish gelak keriangan, sejuk hati mummy sbb darwish gembira nampak mummy...

 Bersama teman- teman...

 Pengasuh darwish adalah kakak saya sendiri...so x lar berat hati bila pegi keja hari2 sbb kakak sendiri yang jaga kan....dia pon anggap seperti anak nyer sendiri.
   Syang Yam Ya....


 Cian yam ya kena buli dgn darwish.....sejak kakak saya jaga darwish rezeki dia melimpah ruah coz ramai yang anta anak kat rumah ni dulu2 hanya ada 1 jer budak 5 thn yang kakak saya jaga....ok jugak la coz darwish ada kawan, tak silap saya hampir 10 orng kakak saya jaga, saya mula fikir mcm mn kakak saya jaga seorng diri yer dgn baby lg ishh saya jaga sorng pon da x larat :(
Tapi kakak saya sentiasa tenang jer, saya kagum dgn dia....

No comments:

Post a Comment