Tuesday, September 28, 2010

Rumah Terbuka

Sana sini ader sajer open house....
   25 sept hari tu saya adakan open house kecil2 lan kat teratak kami di taman lagenda suria.
Tahun ni saya tak jemput ramai orang sebab ni la tahun pertama kami buat open house dgn anak kecil.
   Kelam kabut jugak la persedian kali ni tanpa bantuan keluarga terdekat. Sebab2 nya saya buat secara tergempar...
   Nak tau tak ada kisah d sebalik open house ni..kalau ikut kan tahun ni kitaorng tak nak buat open house tunggu darwish besar sikit baru buat. Kisah nyer 1 mlm saya tinggal rumah dgn darwish yg tgh enak tidur, tiba2 loceng berbunyi ada jiran nak dtg beraya, alamak en husban pulak pegi surau...so saya hanya mati kn diri duk senyap2 dalam rumah, d sebab kn rasa kesal tu la saya tpaksa jugak buat open house panggil semua jiran2 terdekat.
   Di sebab kan kami terlalu sibuk layan tetamu smpi tak sempat nak amik gambar or video :(
   Malam pada hari yang sama jugak kami pegi ke open hs rmh jiran kami
comeynya baby girl ni....Darwish siap belek2 lg face baby girl ni, msti dia geram gak
 Macam2 aksi yang darwish buat utk tarik perhatian
 
 Adakan anda tertarik dengan saya...mcm2 la gelagat sayang mummy ni....nak ngorat yer aip kecik lagi hehhe....

No comments:

Post a Comment