Thursday, August 19, 2010

Berbuka Di Hotel

Sejak berpuasa tak habis- habis jemputan bbuka puasa, memula minggu pertama aku dapat undangan bos opis sebelah, pejabat lawyer Poh Mahadthir & Co.
   Berbuka di CONCORDE Hotel K.L...

Trima kasih kat mr Poh, coz walaupon aku bukan staff dia dia ttp mengajak aku + asben lg, mmg selama aku keje kat F.H.Loo Akitek, setiap tahun dia belanja semua staf muslim, dalam 1 blok la, opis aku ni ada 3 tingkat dan ada 4 company, so semua2 dia ajak.....bg dia kira beramal la, kesian dia coz x dapat PAHALA.

Hari ni 19 Aug - aku bbuka kat Hotel HILTON P.j pulak, ni invitation en asben plak, p je la kan,
Hotel 5 Star ni tngok hotel cam best jer, harap2 makanan dia Best gak


makan kat sini nanti.....


Paya Serai restaurant
This Petaling Jaya restaurant’s chic interior design blends mother of pearl with metallic and silver shades, while the sparks and flames of the open kitchen set a dramatic dining backdrop. Enjoy the delicious buffet breakfast in the morning, and for dinner, sample local and international cuisine at the sumptuous evening buffet.



Paya Serai restaurant is open for:

Breakfast
Lunch
Dinner

Attire: Smart-Casual

Ooohh....Smart - Casual, erm nk pakai apa yek...masih dlm perancangan

Besok 20 Aug - pulak bos aku Mr. LOO belanja makan di

Sanghri-La Hotel....
Macam best jer......
Yum....Yum....

Kawan opis aku cakap makanan kat sini... Terbaek Wokk... harap2 betul la perkabaran itu

Per lagi SERANGGGGG.....yum yum...

Oh Lupa lak pasal HALAL dr JAKIM pon kena di titik berat kan...so 3 3 hotel diatas, cuma saya terkilan Concorde hotel x der dalam senarai....tp saya da makan dah :( macam mn yer...tlupa nak check, itu dikira macam mana yek....terkilan rasa hati :'(

No comments:

Post a Comment