Tuesday, July 13, 2010

Letih...Lesu...kurang bermaya...

Uhh nak kata tido x cukup rasa-rasa 7 jam tu da memadai utk orng dewasa, tapi kenapala aku asyik mengeluh tido tak cukup jew, kawan aku yg pregnant pon lg bsemangat dari aku.

   Disebab kan aku puaser ker? atau malam nyusu kan anak kew? or pekara ni memang biaser bagi ibu-ibu yang beranak kecik .

   Opis aku kurang oksigen kot, eh iyer ker....maybe coz kat sini 1 pokok dlm pasu pon tak der, mungkin kah....

   Sumplement???? em da amal kn pon, aku amik pil vit. C + pil tambah susu + jus kurma ( DCL ), kenapa yek kwn2 ???

   Kengkorang ada petua tak, cam mana nak bagi tenaga... kongsi2 ler bersama...

  Aku da tak tahan dok menguap cam "Tiger" jew sepanjang hari :(

2 comments:

  1. cube try makan suplement, mungkin boleh membantu kot.....

    ReplyDelete
  2. ko makan apa yek....share beb

    ReplyDelete